فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

من با تو لايق مادر شدن شدم ...

1393/5/27 12:28
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته كوچولوي من ، سلام ، الان تقريبا سه ماه و نيمه كه توي دل مني 

اميدوارم حالت خوب باشه ، چون فعلا تكون نميخوري ماماني نميفهمه كه توي دلش چه خبره  

عزيزم با تمام وجودم اميدوارم بتونم مامان خوبي برات باشم 

خدايا شكرت كه مارو لايق مادر و پدرشدن دونستي و يكي از فرشته هاتو واسمون فرستادي 

خيلي خيلي دوست دارم  جيگرمامان 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا
27 مرداد 93 19:37
ایشالله به سلامتی نی نیتون بیاد بغلتون و کلی از وجودش لذت ببرین
مامان سیما
3 شهریور 93 20:11
سلام عزیزم بدو بیا وبلاگم یه خبراییه
fatima
4 شهریور 93 16:35
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن خیلی خوشحال میشم اگه بیای نظر یادت نره.... منتظرتم.......
مامان بهاره
5 شهریور 93 12:01
عزیزم من اومدم تو نی نی وبلاگ تا بیشتر با دوست جونیام باشم تو این ادرس می بینیموتون...
نگین
6 شهریور 93 20:16
سلام عزیزم خوشحالم از آشناییت منم آرزوم سلامتی همه نی نی هاستتتتتتتت واقعا کاش تو این سن حاملگی هم میتونستیم از سلامت نی نی ها باخبر باشیم!!کی بشه لگد بزنن تکون بخورن بیشتر حسشون کنیم
مامان سیما
6 شهریور 93 23:38