فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

بدون عنوان

1393/6/7 12:42
179 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي مامان و بابا سلام 

به لطف خدا ميدونم كه حالت خوبه 

روز يكشنبه ٩٣/٦/٢ رفتم پيش دكترم تا جواب سونو ان تي و آزمايش غربالگري رو نشونش بدم ، كه دكترم گفتن همه چيز خوبه خداروشكر ولي توي مطب صداي قلبتو نذاشت تا بشنوم ( من فكر ميكردم ميذاره ) واسه همين يكم دلم شور ميزد ،  اما دكترم گفت بيخود نگران نباش . همينطور براي اطمينان بيشتر براي تاريخ ٩٣/٦/١٦ آزمايش غربالگري دوم و سونوي آنومالي و تعيين جنسيتو نوشت و من در اون  لحظه اينطوري شدم  خندونکچون قرارشد  تا دو هفته ديگه بفهمم كه جنسيت شما چيه( آخ جون ) !!!  

باباجون هم اين چند روز رفته بود يه ماموريت كاري و من خونه مامانم بودم . فرداش يعني دوشنبه رفتم مركز بهداشت تا اونجا پرونده تشكيل بدم و صداي قلبتو بشنوم ، خوشبختانه كاراي تشكيل پرونده زود انجام شد و نوبت صداي قلب نازنينت رسيد عزيزم ، واي كه چه حسي داره وقتي صداي قلب يه موجود زنده ي ديگه از توي بدن تو شنيده ميشه ، خدا قسمت همه بكنه ، كلي ذوق كردمخنده 

ديگه اينكه فقط يه كيلو وزن اضافه كرده بودم و يك كيلو زير رنج نرمال بودم كه ماما گفت اشكال نداره به خاطر ويارت بوده و ازين به بعد خوب به خودت برس تا جبران بشه ، منم گفتم چشششششششم به خاطر عزيزكم هر كاري ميكنم . 

هفته  آينده هم قراره من و باباجون آخرين مسافرت دو نفره مونو بريم !! 

خيييييليييييي خييييييليييييي دوست داريم نفس مامان و بابا بوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
9 شهریور 93 12:30
سلام عزیزم منم در هفته ی 20 بارداری ام خیلی خوشحال میشم ک با همدیگه دوست بشیم و از اطلاعات هم استفاده کنیم بی زحمت ب وبم بیا و آدرستو برام بزار تا همو لینک کنیم
فاطمه ع
10 شهریور 93 10:52
سلام عزیزم خداروشکر که همه چی وبه و نی نی سلامته ان شاا.. به زودی هم میفهمی نی نی پسر یادختر التماس دعا گلم
مامان بهار
11 شهریور 93 11:08
عزیزم...ای جووووووووون... ان شاءالله خدا حفظش کنه ...فهمیدی جنسیتش چیه زودی بهم خبر بدیا...بوس
مامانی
12 شهریور 93 10:17
سلام عزیزم منم باردارم فک میکنم حرفای مشترک زیاد داشته باشیم خوشحال میشم بهم سر بزنی و همو همراهی کنیم فک میکنم دوستای خوبی بشیم