فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

بدون عنوان

1393/7/17 22:34
309 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلاااااام 

من امشب يعني ٩٣/٧/١٧ خيلي خيلي خوشحالم 

امشب حدود ساعتاي نه شب بود كه روي مبل نشسته بودم كه يهو يه تكون شديد توي دلم خوردي ، بعدشم دومي و سومي !!! لباسمو دادم بالا تا ببينم از روي شكم معلوم ميشه ، آخه تا حالا فقط يه چيزي از داخل حس ميكردم ، ديدم بعله ، چه تكونايي ميخورد شكمم !!! خلاصه كه داشتم ذوق مرگ ميشدم ، از شدت خوشحالي گريم گرفت . 

خدايا شكرت ، شكرت كه اين لذتهارو قسمت ما هم كردي 

فداي اون دست و پاي كوچولوت برم با اون لگدات ... 

خدايا بازم شكرت .... صد هزار بار .... 

پسندها (5)

نظرات (3)

خاله نیکا عسلی
17 مهر 93 23:38
آخــــــــــــــــی چه حسه قشنگیایشالا صحیح سالم زمینی بشه فرشته کوچولوتون
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
ممنون عزيزم ، انشاءالله
خاله مهديه
18 مهر 93 1:14
آخي نازي نازي ...مبارك باشه ...من با اين كه مادر نشدم ولي درك ميكنم واقعا بايد حس قشنگي باشه ...حس وجود يك موجود زنده در آدم ..خيلي زيباست و آدم رو به ياد قدرت بي نهايت خداي بزرگ ميندازه .. يه چيزي بگم بخندي خواهر من كه فاطيما رو باردار بود سر اينكه نوبت كيه كه دست بزاره رو شكمش كه تكون خوردن بچه رو حس كنه دعوا بود...خيلي با حال بود ..اون ميگفت حالا نوبت منه اون ميگفت نخير نوبت منه من دست گذاشتم تكون نخورد !! بزار آخراي بارداريت بشه ..شكمت مثل موج ميشه از تكوناش ايشالا كه سالم و سلامت دنيا بياد ماماني به وب منم سر بزن خوشحال ميشم بووووس
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
عزيزم ، ممنون ايشالا شمام اين حس قشنگو تجربه ميكني ، آره آبجياي منم همينطورين ، هر دفعه دستشونو ميذارن روي شكمم ، ميگن چرا تكون نميخوره !!! ديگه از حالا به بعد يه سرگرمي دارن
فاطمه ع
19 مهر 93 8:35
ای جانم مباااااااارک باشه عزیزم خدا حفظش کنه
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
ممنونم عزيزم