فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

چكاپ ماهانه ، ماه هشتم ، هفته سي و دوم

1393/10/1 14:05
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختركم ، سلام عزيزكم 

خداروشكر بازم ميدونم كه حالت خوبه الحمدلله 

امروز يعني ، اولين روز از زمستون سال ٩٣ كه قراره شما توي يكي از ماه هاش زندگيمونو بهاري كني ، من وقت دكتر داشتم  . صبح ساعت هشت و نيم راه افتادم و با مترو رفتم چون امشب شب شهادت ولي نعمتمون امام رضا ع ست و مشهد حسابي شلوغه ، منم حوصله رانندگي نداشتم ، ساعت نه و ربع رسيدم مطب خانوم دكتر توانايي و بعد از چند دقيقه نوبتم شد  ، طبق معمول اول با شنيدن صداي تپش هاي دلنشين قلب كوچولوت ارامش گرفتم و بعد از اون خانوم دكتر فشارمو گرفتن كه يازده و نيم بود و بعدم وزن كه شده بود ٧٣ و نيم ، كه خداروشكر دكتر گفتن همه چيز عاليه . 

بعدشم كه داروها رو نوشتن و يه ازمايش خون تا ببينم كمخونيم چقدرش جبران شده ، كه قراره توي همين هفته برم و انجامش بدم ، سونو هم گفتن كه فعلا لازم نيست . ديگه تا برگشتم خونه شد ساعت دوازده ظهر ، الانم كه دارم اينو مينويسم حسابي خسته ام و خوابم مياد !!!! 

پس فعلا برم استراحت كنم ، تا بعد 

فداي اون دست و پاي كوچولوت بشم فرشته كوچولوي من ... 

پسندها (2)

نظرات (5)

محدثه
1 دی 93 19:11
نازی ایشالله که بسلامتی دنیا بیاد عزیزم
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
ممنون گلم
مامان نازی
2 دی 93 16:47
ایشالله صحیح وسالم به دنیا بیاد گل دخترت
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامانِ نی نی
3 دی 93 8:35
انشالا این روزهاو ماههای آخر به راحتی بگذره. حرم رفتی واسه همه ی مامانای منتظر نی نی دعا کن. واسه منم دعا کن.
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
انشاءلله ، حتما ، من هميشه واستون دعا ميكنم اگه قابل باشم
نوشین
5 دی 93 8:36
سلام عزیزم خوبی خدا رو شکر که همه چیز خوب بود و صدای قلب نی نی هم شنیدی انشاا.. به زودی بغلش کنی.انشاا.. کم خونیتم رفع شده باشه
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام ، ممنون عزيزم ، همچنين شما
خاله مهديه
8 دی 93 16:52
سلام امیدوارم این روزهای آخر به راحتی و خوشی برات بگذره ...راستی نمیدونستم مال مشهد هستی ..خوشبحالت من رو هم دعا کن ..مراقب نی نی باش بی صبرانه منتظر دنیا امدنش هستم ...راستی به ما هم سر بزن مرسیییییی
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام ، ممنون گلم ، حتما اگه قابل باشيم واستون دعا ميكنيم ، لطف داري