فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

چكاپهاي پاياني ، ماه نهم ،هفته سي و نه

1393/11/20 23:08
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام دختر عزيزتر از جونم 

اين دو هفته با كلي استرس سپري شد و از شما خبري نشد براي همين من شنبه ٩٣/١١/١٨ دوباره وقت دكتر داشتم و رفتم . فشارم ده بود و وزنم ٧٦ و ٦٠٠ ،صداي قلبتم خوب بود ، دكتر معاينم كرد و گفت هنوز دهانه رحم بسته ست واحتمالا يكي دو هفته ديگه شما مهمون دل ماماني هستي !! دوباره براي بيست و هفتم بهمن وقت داد كه ميشه اخرين تاريخي كه سونو مشخص كرده و گفت اگه توي اين يه هفته نشد دوباره بيا 

عزيز دلم از اوضاعم بگم كه شبا اصلا نميتونم بخوابم ، ماه درد دارم و گرگرفتگي ، يهويي همه بدنم عرق ميكنه و خيس ميشم . ورمم كردم و بالاخره شبيه حامله ها شدم !! دختر نازم اميدوارم بيشتر ازين مامان و بابارو منتظر نذاري و زودي بياي بغلمون 

خدايا خودت نگهدار بچم باش و زايمانو واسم راحت كن ، آمييييييينننننن 

پسندها (2)

نظرات (3)

محمد
21 بهمن 93 13:27
سلام با وسایل جدید " آماده سازی کیک و دسر " بروزم. به ماهم سر بزن.
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
24 بهمن 93 1:58
سلام عزیزم ایشالله زودتر کوچولوتو بغل کنی
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام،ممنون،انشاءلله
مامانِ نی نی
25 بهمن 93 15:44
انشالا به سلامت بدنیا بیاد و نی نی خانوم ناز رو ماهم ببینیم.
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
انشاءلله