فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

چكاپهاي پاياني ، ماه نه ،هفته چهل و يك( آخرين چكاپ)

1393/11/27 22:41
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دخترك نازم ، واي كه چقدر حرف دارم براي گفتن 

امروز دوشنبه ٩٢/١١/٢٧ صبح وقت دكتر داشتم . ساعت هشت صبح با باباجون راه افتاديم سمت مطب و زود رسيديم  البته بابايي كار داشت و رفت اداره ، چون وقت قبلي داشتم زود نوبتم شد و رفتم پيش خانم دكتر مهربون . خانوم دكتر گفتن مثله اينكه دخترما جا خوش كرده و قصد اومدن نداره ، اول معاينم كردن كه دهانه رحم بالا بود و هنوز باز نشده بود ، بعدشم صداي قلب و فشار كه ١١/٥ بود و وزن كه ٧٨ بود و دكتر راضي بود. بعد ازين برام سونو بيوفيزيكال نوشتن كه سريع رفتم انجام دادم همه چيز خوب بود ولي چون وروجك خانوم توي سونو تكون نخورد ، دكتر برام تست nst نوشت كه برم بيمارستان مهر انجام بدم . رفتم بيمارستان ، زايشگاه و تست انجام شد كه عالي بود و نميدونم چرا شما توي سونو تكون نخوردي به جاش اينجا حسابي جبران كردي و من يكسره اون دكمه حركتو ميزدم !!!!  چون جواب تست خوب بود دكتر گفتن كه تا يه هفته ديگه صبر مي كنيم ولي اگه تا دوشنبه هفته ديگه زايمان نكردي ، بيا براي بستري و القاي زايمان . منم گفتم چشم

خداجونم شكرت كه دارم به لحظه هاي ديدن دخترم نزديك ميشم ، اصلا باورم نميشه . حتما دلم يه روز واسه اين تكون خوردنا و شيطونيات توي شكمم تنگ ميشه عزيزكم . خدايا ازين به بعدم هوامونو داشته باش ... 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانِ نی نی
28 بهمن 93 8:50
تو رو خدا این روزای آخر واسه مادران منتظر نی نی خیلی دعا کن. دعا کن بزودی همه همین حس الان و همین حرکت هارو توو دلشون حس کنن. واسه منم دعا کن.
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
عزيزم ، من هميشه واسه منتظرا دعا ميكنم وهمچنين شما انشاءلله به زودي اين حس شيرينو تجربه ميكني
محمد
28 بهمن 93 9:38
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
مامانِ نی نی
2 اسفند 93 10:59
قربونت برم. منم دلم به دعاهای دوستام خوش میشه.انتظار خیلی سخته. خیلی.به خود خدا قسم من راضی ام به حکمتش. ولی دست خودم نیست.