فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

بهداشت

1393/8/17 22:23
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر مامان 

روز پونزده ارديبهشت رفتم بهداشت تا اوضاعمو چك كنه ، همه چيز خوب بود ، فشار يازده ، وزن ٧١/٥ ،فقط سرماخوردگي بدي گرفتم كه دكتر بهم آنتي بيوتيك داد تا ازين بدتر نشم 

صداي قلب نازنينتم شنيدم فدات شم 

خبر ديگه اينكه ٩٣/٨/١٦ دختر عموي كوچولوت ، حسنا خانوم به دنيا اومد ، مبارك باشه 

فعلا حرف ديگه اي نيست عزيز دلم ، ميخواييم بريم خريد،  بعد ميام آمارشو ميدم 

قربان تو ... 

پسندها (3)

نظرات (5)

سانای
18 آبان 93 7:55
مامان جونش چشم به هم بزنی دیگه وقت نمی کنی سرتو بخارونی. الان که فرصت داری مرتب به وبلاگ من بیا و یه چرخی بزن تو صفحاتش کمک بزرگیه به بالا رفتن آمار وبلاگم من بازاریابی می کنم. ممنونم از محبتتون امیدوارم نی نی به سلامتی به دنیا بیاد و قدمش پر از برکت باشه براتون با همه آرزوهای خوب
فاطمه ع
18 آبان 93 16:30
سلام عزیزم خدارو شکر که همه چی خوبه این روزا همه مامانا سرما خوردن منم بی نصیب نموندم ان شاا.. بهتر میشی
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام ، ممنون عزيزم ، ايشالا شماهم زودي خوب ميشي
خاله مهديه
19 آبان 93 0:31
سلام عزيزم ني ني چطوره؟؟ اوضاع و احوال خوبه؟ سرمام كه خوردي ايشالا كه بلا دوره ..خيلي مراقب ني ني باش بي صبرانه منتظر دنيا اومدنش هستم .اين رو از صميم قلب ميگم گلم به ما هم سري بزن خوشحال ميشيم بووووس
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام دوست خوبم ، خيلي ممنون ، لطف داري حتما سر ميزنم به وبلاگ قشنگت
مامانِ نی نی
19 آبان 93 15:39
جمله ی آخرت که گفتی خدای استرس بودی و بعد بی خیالی یهو نی نی اومد اشکمو درآورد. خدا رو شکر که نی نی داری. به خدا من واسه همه مامانای منتظر دعا می کنم. انشالا خدا بزودی به همه اونایی که بچه میخوان نی نی بده به منم بده. لینکت کردم. انرژیه خوبی بهم دادی.
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
انشاءالله كه بزودي خبر مامان شدنتو واسمون ميذاري ، فقط ط ط ط ط خدااااااا
فاطمه ع
19 آبان 93 16:02
سلام عزیزم ماهم هنوز نتونستیم اسم مناسب پیدا کنیم واقعا سخته اسم دختر