فرشته كوچولوي ما فرشته كوچولوي ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما

چكاپ ماهانه ، ماه هفتم ، هفته بيست و هشتم

1393/9/1 14:25
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختركم سلام ،امروز يعني ٩٣/٩/١ رفتم مطب خانوم دكتر توانايي و خداروشكر زود كارم راه افتاد . 

آزمايش تحمل گلوكز رو بهشون نشون دادم كه گفتن خيلي خوبه ولي گفتن خيلي كمخوني دارم كه ممكنه واسه زايمانم مشكلي پيش بياد واسه همين قرص هاي قوي آهن برام نوشتن 

وزنم ٧١/٣٠٠ و فشارم ١١ بود ، وصداي قلبتم واسم گذاشت ، به اون دستگاهه لگد ميزدي خيلي باحال بود !!! همونجا به  خانوم دكتر گفتم كه يه سونو بنويسه تا از وضعيتت باخبر بشم ، سريع رفتم سونوگرافي عارف و انجامش دادم ، اينم نتيجش كه خداروشكر عالي بود ، وروجك من شمام شدي يك كيلو ... ماشالا 

تصوير جنين منفرد با ضربان قلب و حركات نرمال با پرزانتاسيون در حال حاضر سفاليك مشاهده شد . سن جنين بر اساس BPD و FL و HC و AC برابر ٢٧ هفته و ٥ روز مي باشد . 

موقعيت جفت بصورت قدامي ، گريد ١ مشاهده مي گردد. 

ميزان مايع آمنيوتيك طبيعي ست 

جنسيت : دختر 

وزن :١٠١٠ گرم 

خدايااااااا شكرت 

راستي كمدتو آورديم و من سيسمونيتو نصفه و نيمه چيدم ، ايشالا توي فرصت مناسب كه هنوز معوم نيست كيه!!!وكامل شدن سيسموني  عكساشو ميذارم 

دوستت دارم دختر نازم ، فدات 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامانِ نی نی
2 آذر 93 9:02
خدا رو شکر که دخترت سالمه. وا خدا رو شکر که خودتم خوبی. اسم دخترتو چی می ذاری؟
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام مامان ني ني ، ممنون هنوز اسم انتخاب نكرديم ، خيييييييلييييييي سخته
مامان
2 آذر 93 10:54
سلام عزیزم بسلامتی. خدا روشکر که همه چیز خوب بود.
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
ممنووووووون
فاطمه ع
2 آذر 93 12:25
سلام عزیزم خداروشکر که خوبید ان شاا.. بقیه راهم به سلامتی بگذرونید کم خونیت هم ان شاا.. قبل از زایمان رفع میشه
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام گلم ، ممنون ، انشاءلله
نوشین
3 آذر 93 8:38
عزیزه دلم از دست این فسقلی ها که انقدر ناز میکنن چه میشه کرد باید نازشونو کشید
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
آره والا ، خدا بخير كنه اينا توي شكم اينقدر ناز دارن بيان بيرون چي بشه؟؟!!!!!
نوشین
3 آذر 93 8:42
مبارک باشه عزیزم من 21 آبان رفتم چکاب .راستی نی نی من یه روز زیاد تکون میخوره یه روز کم برای شما هم اینجوریه
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
ممنون ، آره منم همينجوريم ، فكر كنم عادي باشه ، وقتي خسته ام اصلا تكون نميخوره تا استراحت كنم
نوشین
3 آذر 93 19:42
خیالم راحت شد عزیزم ممنون امیدوارم این روزها هم به خوبی بگذره و زودی بیان بغلمون
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
انشاءلله
مامان بهار
10 آذر 93 10:19
سلام سلام عزیزم... ان شاء الله که سلامت باشین گلم... اسم نی نی هنوز انتخاب نکردین؟عکسای وسایلشو نمیذاری؟ میخوووووووووام... دوست دارم ببینم خب...
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام گلم ، نه هنوز انتخاب نكرديم ، حتما به زودي ميذارم ،
♥ مامان مهیلا ♥
11 آذر 93 23:22
سلام خانمی وبلاگت عالیه انشالله به سلامتی فارغ بشی در مورد سوالتون مهیلا رو من وباب%
مامان فرشته كوچولو
پاسخ
سلام عزيزم ، ممنون از اينكه اومدين و به سوالم جواب دادين ، حتما همين كارو ميكنم و والعصر زياد ميخونم ، بازم ممنون